Сенси. Безлімітний концентрат
Музика
Аудіозаписи та матеріали лекцій
Скандал в музиці
Література в музиці
Смерть в музиці
Секс в музиці
Про те, що не можна сказати, потрібно мовчати
Відлунали останні звуки твору, і зал вибухнув шаленими оплесками. Звідусіль чути вигуки «bravo» та навіть «bravissimo», зала шалено тупотить ногами від захоплення, а хтось голосно вимагає продовження та гри на біс. Знайома картина? Та чи завжди концерт отримує схвальну реакцію слухачів? Історія музики має безліч прикладів невдалих виступів, провальних прем'єр та проектів зі скандальними наслідками. Тож, що може викликати обурення слухача та критика, що може спровокувати скандал в музиці та чи обов'язково мистецтво має від цього програти?

Отримати матеріали лекції ви можете за посиланням. Завантажити аудіо лекції можна за посиланням.
Приємного слухання!
Про що не можемо говорити, про те співаємо
«Про що не можемо говорити, про те співаємо» — так в одному з нещодавніх критичних опусів висловилася авторка, пояснюючи сенс оперного співу. Музика і слово — дві взаємообумовленості із безліччю вимірів. Один із них стосується художньої літератури. Твори різних епох та авторів рясніють звучаннями, іноді — абсолютно конкретними. Що змінює в розумінні твору літературного знання про згаданий в ньому твір музичний? Чи зміниться прочитана історія, якщо ми її почуємо? Спробуємо читати, слухати і дивитись водночас, адже мова йтиметься про оперні шедеври на сторінках сучасної художньої класики.

Отримати матеріали лекції ви можете за посиланням. Завантажити аудіо лекції можна за посиланням.
Приємного слухання!
Що є життя, як не низка прелюдій до незвіданого гімну, першу урочисту ноту якого зіграє смерть?
«Що є життя, як не низка прелюдій до незвіданого гімну, першу урочисту ноту якого зіграє смерть?», — запитувався Ференц Ліст у своїй симфонічній поемі «Прелюди». Він знав напевно: навіть коли в центрі уваги життя — смерть завжди чаїться поруч. Загадка смерті, макабричні образи повсякчас вабили митців, і композитори не є виключенням. Л. Бетховен, Г. Берліоз, М. Мусоргський, К. Сен-Санс, Р. Вагнер, А. Брукнер, Г. Малер, Д. Шостакович, Д. Лігеті, Дж. Крам — і це далеко не повний список. Тож, чим же в їхньому розумінні є смерть і чи завжди її незвіданий гімн починається саме урочистою нотою?

Отримати матеріали лекції ви можете за посиланням. Завантажити аудіо лекції можна за посиланням.
Приємного слухання!
Він там точно є!
Це непросто довести, але він там точно є! Чому ми стверджуємо це так беззаперечно — спробуємо пояснити на лекції. Музична еротика від Ренесансу до сучасності в прикладах та інструкціях до застосування.

Отримати матеріали лекції ви можете за посиланням. Завантажити аудіо лекції можна за посиланням.
Приємного слухання!