Резонансна музична подія, про яку говорить весь світ
ЧЕРВЕНЬ-ЛИПЕНЬ 2020
Оперний Фестиваль у Екс-ан-Провансі
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ
Подорож на оперний фестиваль в Екс-ан-Провансі з Культурним Проектом - це шанс прожити найзмістовніший музичний досвід з можливих.

Протягом подорожі ви відвідаєте 6 оперних вистав у компанії зацікавлених оперних мандрівників та у супроводі експертки музикознавства. Освітня програма спеціально розроблена так, щоб ви отримали особисте глибинне враження від оперного театру, який сьогодні визначає тренди сучасної культури.
КОРОТКО ПРО ПОДОРОЖ
З нами неодмінно треба їхати
Якщо ви просто не уявляєте свого життя без музики і намагаєтесь бути в курсі всіх музичних трендів.
Якщо ви вже давно плануєте музичну мандрівку і хочете отримати від неї максимум вражень.
Якщо ви відкриті до експерименту і готові запросити у своє життя музику одразу через повноцінне заглиблення у самий якісний контекст.
Опери та концерти
Ми відвідаємо 6 опер та будемо разом обговорювати кожну з них
"L'incoronazione di Poppea" ("Коронація Поппеї" )
КЛАУДІО МОНТЕВЕРДІ. ВЕНЕЦІЙСЬКА ВЕРСІЯ 1650 РОКУ
Головна принада постановки ‑ участь Леонардо Гарсіа Аларкона та його оркестру Cappella Mediterranea. Сьогодні Аларкон ‑ точно в трійці найкращих серед барокових музикантів. Свіжість його прочитань, у поєднанні з живою енергією самого маестро, переконують навіть затятих оперних снобів у неймовірній сучасності барокових текстів .
У новій версії зустрінуться два постановники, досвід яких є беззаперечним аргументом щодо відвідування саме цієї постановки. Дмитро Черняков, вистави якого завжди у фокусі світових оперних подій, разом із досвідченим та обізнаним щодо моцартівської стилістики диригентом Томасом Хенгельброком, який вміло поєднує в своїй особі прискіпливого дослідника та нестандартного інтерпретатора.

Участь англійського контратенора Джейка Ардітті у партії Нерона ‑ додатковий аргумент для тих, хто прагне у плей-лист до Жаруського та Орлінського додати ще одного класного контратенора.
"Cosi fan tutte" ("Так вчиняють усі жінки")
ВОЛЬФГАНГ АМАДЕЙ МОЦАРТ. 1790 РІК
"Cosi fan tutte" для фестивалю Екс-ан-Прованса ‑ особлива вистава, адже з неї 1948 року він розпочинався. З того часу Моцарт ‑ must have кожної програми.

У новій версії зустрінуться два постановники, досвід яких є беззаперечним аргументом щодо відвідування саме цієї постановки. Дмитро Черняков, вистави якого завжди у фокусі світових оперних подій, разом із досвідченим та обізнаним щодо моцартівської стилістики диригентом Томасом Хенгельброком, який вміло поєднує в своїй особі прискіпливого дослідника та нестандартного інтерпретатора.

Підказка, яка з'явилась в короткому фестивальному трейлері-анонсі, говорить, що референсом для ідей режисера стане один із шедеврів Інгмара Бергмана ‑ "Сцени із подружнього життя" 1973 року. Ця історія зрілого подружжя розкриває всесвіт їхніх внутрішніх роздумів і переживань протягом двадцяти років перебування разом.
"Золотой петушок" ("Золотий півник")
МИКОЛА РИМСЬКИЙ-КОРСАКОВ 1908 РІК
Серед сценічних партнерів Дев'єль ‑ відомі оперні співаки Дмитро Ульянов (Додон), Андрій Попов (Звіздар), український тенор Олексій Пальчиков заспіває Царевича Гвідона. Отже, притча про загадкову красуню та авторитарного дідугана-еротомана у подібному складі має всі шанси на несподіване та видовищне рішення.
Казкова модернова сатира, що зовсім з іншого боку відкриває автора "Снігуроньки" та "Царевої нареченої". Постановчий дует диригента Азіза Шохакімова з численними міжнародними проєктами та відомого режисера, за сумісництвом інтенданта берлінської Коміше опер, Баррі Коскі ‑ гарне рішення. Коскі точно знайде у "Золотому півнику" безліч приводів для створення тих неймовірних бурлескних світів, якими він власне і відомий.

Серед виконавського складу є надзвичайні рішення, одне із них ‑ французьке сопрано Сабіна Дев'єль. Свого часу вона була відкрита Екс-ан-Прованським оперним фестивалем і сьогодні відома в цілому світі як сопрано, що має бездоганне поєднання вокальних та акторських даних. Дев'єль виконає Шамаханську Царицю.
"Wozzeck" ("Воццек")
АЛЬБАН БЕРГ. 1925 РІК
"Воццек" - певно, найбільш важливий для ХХ століття оперний твір. Після зальцбурзької постановки Кентріджа-Юровського, створилось відчуття, що світ отримав зразкове прочитання цієї партитури. Втім, здається, Екс-ан-Прованс має намір запропонувати щось не менш вражаюче.

П'єр Оді приготував справжню сенсацію, адже у якості чотирьох найголовніших учасників вистави заявлені найкращі: диригент-постановник сер Саймон Реттл, який керуватиме Лондонським симфонічним оркестром, режисер-постановник ‑ Саймон МакБьорні, у партії Воццека ‑ Крістіан Герхахер, а Марію співатиме Аня Кампе.
"INNOCENCE" ("НЕВИННІСТЬ")
КАЙЯ СААРІАХО. ПРЕМ'ЄРА
"INNOCENCE" Кайі Сааріахо ‑ це світова прем'єра цьогорічного фестивалю. Музика композиторки постійно знаходиться між вкрай віддаленими часовими проміжками, що створює її неповторний всесвіт.

Оперу, створену Сааріхо у співавторстві із відомою фінською романісткою Софі Оксанен, вже зараз, до прем'єри, називають "новою сторінкою в історії опери". У ній примари минулого відроджують колективну драму, спільну на всіх провину та втрачену невинність.
Команда цієї постановки вражає не менше за ідею: диригентка Сусанна Мялккі, режисер-постановник ‑ Саймон Стоун (той самий, який спантеличує своїми рішеннями весь світ), серед виконавиць жіночих партій ‑ Магдалена Кожена, Сандрін Піау, Анна Прохазка! Такі співачки збираються в спільний ансамбль хіба тільки на престижних гала-концертах.
ДИВИТИСЬ ВІДЕО
"L'ORFEO" ("Орфей")
КЛАУДІО МОНТЕВЕРДІ. 1607 РІК
"Орфей" - перша опера у всіх можливих списках оперної історії. Це твір, який потребує надзусиль для реалізації, адже оркестр має складатися із тих тембрів, які передбачав Монтеверді, реалізуючи свій намір.

Але головне, чого потребує "Орфей", це сполучення дуже тонкого музичного смаку, величезних знань і досвіду, вільного фантазійного простору для віднайдення можливих версій звучання, а також людської мудрості, глибини та відкритості.

Всі ці якості є у Аларкона, який і візьметься за концертне виконання "Орфея". Ця опера на фестивалі прозвучить лише один раз, 15 липня.
Пориньте в атомсферу Екс-ан-Прованса
Пориньте в атомсферу Екс-ан-Прованса
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ
Зірки фестивалю
Витончений смак, культура звуку і персональний шарм, що з роками набуває ще більше шляхетної стриманості - ось ключові компоненти всесвітньовідомого бренду Пласідо Домінго. У Європі 79-річний Домінго - найбажаніший артист, ім'я якого на афіші чи у фестивальній програмі гарантовано забезпечує sold out ще до старту сезону.

Теноровий репертуар Домінго, якому немає рівних, вже десять років збагачує баритонові партії, а маестро все частіше стає за диригентський пульт у концертах барокової музики.

Утім, візитівка стилю Домінго - це, безперечно, італійська опера і, звісно ж, музика Верді, яка для мільйонів меломанів по всьому світу звучить виключно голосом Домінго.

ЧЕРЧІЛІЯ БАРТОЛІ
ПЛАСІДО ДОМІНГО
АННА НЕТРЕБКО І ЮСУФ ЕЙВАЗОВ
Пристрасний роман, що розпочався п'ять років тому з музики Пуччіні, подарував оперному світу чудовий зірковий дует. Цьогорічна «Тоска» у Зальцбургу - рідкісна нагода насолодитись мистецтвом гри артистів, які, здається, народжені для веристської опери, сплетінням індивідуальних тембрів і неповторної виконавчої манери.

Сюжетна колізія драми ідеально пасує до експресивного втілення Анни Нетребко і Юсуфа Ейвазова як ідеальних сценічних партнерів та партнерів по життю.

Анна Нетребко та Юсуф Ейвазов
Пласідо Домінго
За чим ще їхати на цьогорічний фестиваль в Екс-ан-Провансі?
Їх на фестивалі буде декілька і вони стануть приводами для найрізноманітніших рефлексій не лише в контексті розмов про актуальні тренди музичного театру.
ЗА ЯКІСНИМ МУЗИЧНИМ ТЕАТРОМ
Адже в музичній драмі саме музична складова гранично важлива. Диригенти-постановники запропонованих вистав дозволять відчути різноманітні барви музичних стилів, а залучені оркестрові колективи додатково проявлять специфіку бароко, класицизму, модерну та сучасності.
ЗА МИСТЕЦЬКИМИ ВІДКРИТТЯМИ СВІТОВОГО ЗНАЧЕННЯ.
ЗА КОНЦЕНТРАЦІЄЮ ТИХ, ХТО РОБИТЬ СЬОГОДНІ ОПЕРУ ЧИ НЕ НАЙПОТУЖНІШИМ У СВІТІ ТЕАТРАЛЬНИМ ЖАНРОМ.
На фестивалі вона гранично висока. Поїхавши раз, можна отримати уявлення одразу про різноманітні кластери сучасного оперного формату.
Зірки фестивалю
ЧЕРЧІЛІЯ БАРТОЛІ
Володарка п'яти премій «Греммі», найзатребуваніша в світі артистка, гонорари якої б'ють усі можливі рекорди. Це єдина жінка, яка мала честь заспівати в самому серці Ватикану ― Сікстинській капелі, де споконвіку лунають виключно чоловічі голоси. Чечілія Бартолі ― виконавиця з феноменальною технікою, якій підвладний вокальний репертуар майже трьох століть. "Soprano assoluta" ― так іменують італійку, як знамениту примадонну ХІХ сторіччя Марію Малібран.

Про креативність та сміливість творчих задумів Чечілії складають легенди. Співачка залишається відданою елітарному репертуару, відкриваючи поціновувачам стильову вишуканість і чуттєві багатства музики Антоніо Сальєрі, раннього Моцарта й італійських майстрів бароко.

Черчілія Бартолі
Анна Нетребко та Юсуф Ейвазов
Пласідо Домінго
Зірки фестивалю
Витончений смак, культура звуку і персональний шарм, що з роками набуває ще більше шляхетної стриманості ― ось ключові компоненти всесвітньовідомого бренду Пласідо Домінго. У Європі 79-річний Домінго ― найбажаніший артист, ім'я якого на афіші чи у фестивальній програмі гарантовано забезпечує sold out ще до старту сезону.

Теноровий репертуар Домінго, якому немає рівних, вже десять років збагачує баритонові партії, а маестро все частіше стає за диригентський пульт у концертах барокової музики.

Утім, візитівка стилю Домінго ― це, безперечно, італійська опера і, звісно ж, музика Верді, яка для мільйонів меломанів по всьому світу звучить виключно голосом Домінго.

ПЛАСІДО ДОМІНГО
АННА НЕТРЕБКО І ЮСУФ ЕЙВАЗОВ
Пристрасний роман, що розпочався п'ять років тому з музики Пуччіні, подарував оперному світу чудовий зірковий дует. Цьогорічна «Тоска» у Зальцбургу - рідкісна нагода насолодитись мистецтвом гри артистів, які, здається, народжені для веристської опери, сплетінням індивідуальних тембрів і неповторної виконавчої манери.

Сюжетна колізія драми ідеально пасує до експресивного втілення Анни Нетребко і Юсуфа Ейвазова як ідеальних сценічних партнерів та партнерів по життю.

Пласідо Домінго
Анна Нетребко та Юсуф Ейвазов
Пласідо Домінго
Пристрасний роман, що розпочався п'ять років тому з музики Пуччіні, подарував оперному світу чудовий зірковий дует.
Цьогорічна «Тоска» у Залцбурзі ­― рідкісна нагода насолодитись мистецтвом гри артистів, сплетінням їх індивідуальних тембрів і їх неповторною виконавчою манерою.
Анна Нетребко та Юсиф Ейвазов
Кандидатка мистецтвознавства та музикознавиця Ірина Ягодзинська закінчила історико-теоретичний факультет Національної музичної академії України ім. П. І. Чайковського. Після закінчення аспірантури Ірина працювала у Національній музичній академії України імені П.І. Чайковського, в Київській муніципальній академії естрадного та циркового мистецтв ім. Л.Утьосова.

З 2014 року Ірина стає лекторкою музичної команди Культурного Проекту. Вона є популяризаторкою знань та авторкою наукових статей з питань семіотики, проблем взаємодії вербальних та невербальних художніх практик. Як дослідниця музичних смислів, Ірина знає як розкрити та донести найдрібніші деталі таємниць абстрактного музичного мистецтва.
Ягодзинська Ірина
ЕКСПЕРТКА
Кураторка подорожі
Вас супроводжує експертка з мистецтва
Що пропонує освітня програма
Дізнайтеся що робить нашу програму такою особливою
СУПРОВІД ПОДОРОЖІ КУРАТОРОМ
Супровід експерта ― це чудова нагода для невимушеного, але фахового обговорення музичної теми. Ви знайдете відповіді на свої питання та отримаєте маркери для критичного підходу до прослуханого.
ОСВІТНІ ЛИСТИ
Перед фестивалем ви отримаєте низку листів, у яких буде розміщена інформація, починаючи від лібрето та корисними порадами щодо прослуховування опер і закінчуючи дрес-кодом.
ЛЕКЦІЇ КУРАТОРА ПІД ЧАС ФЕСТИВАЛЮ
Протягом фестивалю ми проведемо лекції, які окреслять контексти музичних творів та пояснять значення обраних музичних подій в рамках фестивалю.
ЕКСКУРСІЯ
В рамках подорожі заплановано екскурсію історичним містом Зальцбурга.
ЗУСТРІЧ З ІНСАЙДЕРОМ
В партнерстві з Open Opera ми організуємо зустріч з учасником фестивалю (музикантом чи менеджером), яка відбудеться у форматі інтерв'ю з куратором.
ОБГОВОРЕННЯ
В перервах між музичними подіями група збиратиметься для отримання коментарів від експерта та обміну враженнями.
Програма подорожі
Реєстрація на подорож до Оперного Фестивалю у Екс-ан-Провансі 2020
В пакет освітньої програми входять освітні листи, лібретто до опер, обговорення в антрактах подій, простір і час для рефлексій на побачене.
Проживання у готелі NH 4*.
Розрахунок на одну особу.
2950€
набір у групу відкрито
Вартість пакету
*Щоб зареєструвати місце у групі, необхідно сплатити аванс
До вартості туру входить:
  • Освітня програма від мистецтвознавиці Наталії Романової.
  • Оглядова екскурсія містом.
  • Переліт (Київ - Відень - Зальцбург - Відень - Київ).
  • Квитки до опери (другої та третьої категорії).
  • Проживання в готелі NH 4*.
  • Сніданки.
  • Трансфер.
Окремо сплачується:
  • Доплата за одномісне проживання.
  • Харчування протягом дня.
  • Туристичне страхування
До вартості туру входить:

  • Освітня програма від мистецтвознавиці Наталії Романової.
  • Оглядова екскурсія містом.
  • Переліт (Київ - Відень - Зальцбург - Відень - Київ).
  • Квитки до опери (другої та третьої категорії).
  • Проживання в готелі NH 4*.
  • Сніданки.
  • Трансфер.

Окремо сплачується:

  • Доплата за одномісне проживання.
  • Харчування протягом дня.
  • Туристичне страхування.
Освітня організація
КУЛЬТУРНИЙ ПРОЕКТ

(044) 200 85 85
info@culturalproject.org
Освітня Станція 31В1,
вул. Пушкінська 31-в-1